Yetkisiz Servis Hizmeti veren kurum ve şahıslar hakkında önemli bilgilendirme

Vaillant Türkiye olarak 20 yılı aşkın süredir sizlerin müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmayı hedefleyen, konfor ve güvenliğinizi ön planda tutarak, servis hizmetlerimizi uzman eğitmenler tarafından eğitilmiş, kendi bünyemizdeki servis teknikerlerimiz, mobil servis ağımız ile hızlı ve en yüksek kalitede sunmaktayız.

Vaillant Türkiye olarak 20 yılı aşkın süredir sizlerin müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmayı hedefleyen, konfor ve güvenliğinizi ön planda tutarak, servis hizmetlerimizi uzman eğitmenler tarafından eğitilmiş, kendi bünyemizdeki servis teknikerlerimiz, mobil servis ağımız ile hızlı ve en yüksek kalitede sunmaktayız.

Vaillant Türkiye cihazlarınıza servis hizmeti verilmesi amacıyla hiç bir kurumu yetkilendirmemiştir. Vaillant servis hizmeti Tüm yurtta özel eğitimli Vaillant personeli teknikerler tarafından verilmektedir.

Vaillant cihazlarına hizmet veren servisimize ulaşmak için Vaillant Çözüm Merkezini 444 2 888 erişim numaramızı aramanız yeterlidir.

Sizlerden gelen şikayet ve geri bildirimlerde yaptığımız incelemelerde, son dönemlerde Vaillant marka ve logosunu kullanarak yetkili servis algısı yaratarak hizmet vermeye çalışan yetkisiz kurum ve kişiler olduğunu tespit etmiş bulunmaktayız. Bu kurum veya kişilerin internet reklamları ve yazılı broşürler kanalı ulaştıkları müşterilerimize, orijinal olmayan yedek parça ücretleri ve fahiş servis ücretleri ile mağdur ettiklerini öğrenmiş bulunmaktayız.

Siz değerli tüketicilerimizin mağdur olmaması için Vaillant servisle ilgili her türlü konuda (cihaz garanti içi veya dışında) bizlere Vaillant Çözüm merkezi telefon numarasından 444 2 888 ve www.vaillant.com.tr adresinden ulaşabileceğinizi hatırlatırız.

Vaillant cihazlarıyla ilgili memnuniyetinizin yanı sıra mal ve can güvenliğiniz de bizim için en yüksek önceliğe sahiptir. Bu nedenle Vaillant cihazlarınızla ilgili her türlü servis talebinizi bize 444 2 888 numaralı Vaillant Çözüm merkezi telefon numarasından iletmenizi önemle rica ediyoruz.

Tanıtma Ve Kullanma Kılavuzu Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Hükümleri Uyarınca;

Ürün tanıtma kılavuzlarımızda bağlantı veya montajı ile bakım, onarım ve kullanımda uyulması gereken kurallar nasıl yapılacağını gösterir şema ile bağlantı veya montajının kimin tarafından yapılacağına ilişkin bilgiler yer almaktadır. Bu bilgilere uyulmaması halinde,Tanıtma Ve Kullanma Kılavuzu Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’ in ilgili maddesi gereği, yetkisiz servisler tarafından yapılan müdahalelerin olması halinde, tüketicimizin ürününü kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar kullanım hatası olarak nitelenmekte ve tüketicimizin mevzuatın sağladığı haklardan yararlanması hukuken mümkün olmamaktadır.

Dolayısıyla, garanti süresi içinde yetkisiz servisler tarafından yapılan müdahaleler, mevzuat gereği garanti dışı addedilip tüketicilerimizin mağdur olmasına sebebiyet vermektedir.