Web sitemizdeki deneyimlerinizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (Cookie) kullanıyoruz. Web sitemizi bütün özellikleriyle konforlu bir şekilde ile deneyimleyebilmek için lütfen çerez kullanımını kabul edin. Detaylı bilgiye Gizlilik politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Reddet Kabul et

Sık sorulan sorular

Cihazımı nasıl devreye aldırabilirim?

Cihazınızın devreye alınması için bayiinizle temasa geçebilirsiniz. Bayiiniz sizin için devreye alım bildirimi yapacak, uzman teknikerlerimizin işlemi gerçekleştirmelerini sağlayacaktır.

En yakın servisin numarasını öğrenebilir miyim?

0850 222 2 888 i arayarak, 7Gün/24 Saat telefonda çözülebilecek cihaz arızalarını uzman müşteri temsilcilerimizle çözümleyebilir, servis gereken durumlar için servis yazdırabilirsiniz.

Cihazımla ilgili Teknik destek nasıl alabilirim?

0850 222 2 888 numarayı arayarak, 7Gün/24 Saat telefonda teknik destek alabilirsiniz

İşitme engelliyim müşteri temsilcisi ile nasıl temas kurabilirim?

Canlı Yardım uygulamamıza tıklayarak bizimle yazışabilir, soru ve sorunlarınıza çözüm bulabilirsiniz.

Cihazımın garanti süresini nasıl uzatabilirim?

0850 222 2 888 numaralı çağrı merkezimizi arayarak kombinizin garantisini dilediğiniz kadar uzatabilirsiniz.

İnternet üzerinden müşteri temsilcileri ile bağlantı kurabilir miyim?

Canlı Yardım fonksiyonunu kullanarak bize internet üzerinden ulaşabilirsiniz.

Servis saatimi nasıl öğrenebilirim?

Belirlenmiş servis saatinizi servis saati sorgulama fonsiyonunu kullanarak web sayfamızdan, 0850 222 2 888 Çözüm merkezimizi arayarak sesli yanıt sisteminden veya Müşteri Temsilcilerimizden öğrenebilirsiniz

Kombimize ne kadar sıklıkta bakım yapılması gerekir?

Cihazınızın kullanım ömrünü uzatmak ve verimini daha da arttırmak için senede 1 kez mutlak suretle bakımını yaptırmanız gerekmektedir.